جمعه، مرداد ۲۰، ۱۳۸۵

تو ادامه پست قبلی اینو میخوام بگم:
این چند روز ماجرای عکس منصور نصیری رو خیلی جاها دیدیم همون سه شنبه شب که حدودای ساعت 1 شرق روزنامه فرداشو
ميزاره رو سایت، عکسو دیدم اول میخواستم ای میل بزنم بگم: عکستو دادی به شرق، پس چرا اسمتو کار نکردن؟
گفتم حالا شاید نخواسته باشه..
ولی فرداش که دیدم پرستو گفته که در واقع عکس دزدی بوده فهمیدم
پس بدون اجازه این کار کردن مثه خیلی از مجله ها و روزنامه ها که هیچ ارزشی واسه زحمت عکاسا قایل نیستن
این چند وقت خیلی به این مسئله حساس شدم شاید بیشتر از وقتي که، چند ماه پیش من چند تا عکس گرفته بودم گذاشته بودم تو گروپم،
بعد چند تا گروپ دیگه اومده بودن بدون اجازه یا حداقل لوگو، عکس و کارکرده بودن خوب نتیجهء ای-میل زدن من بهشون، چیزی جز فحش وتهدید نبود، ولی انقد پافشاری کردم که تلویحا معذرت خواهی کردن و
عکسو برداشتن ولی همچنان میگفتن من نباید بهشون میگفتم دزد!!
حالا حساب کنین که من نه عکاسم نه هزینه ای برای عکاسی صرف میکنم و انقد برام مهم بود، حالا یه کسی که یه جورایی جون خودشو به خطر میندازه چه حالی بهش دست میده
حالا برای من جالبتر این بود که اگه اعتراض کنی شاید ، شاید کسی جوابی بده ولی اونایی که اعتراض نمیکنن روزنامه یا مجله مربوطه حتی به خودش زحمت یه معذرت خواهی نمیده چیزی که دقیقا آزاده گفته.
جالتر اینکه مرتب میگن "دزدی نبوده " ....!
بابا جان شما قبل از اینکه یه عکس و کار کنی حداقل از صاحبش باید اجازه بگیری .....
اینم رو همه معضلات مملکت
پیشنهاد میکنم این 2 تا مطلب و بخونین
1 - 2

هیچ نظری موجود نیست: