شنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۸۴

روزاي آخر جشنواره

اول چند تا چيز و اصلاح کنم عليرضا حسينی که تو تقاطع بازی ميکنه تو بله برون بازی نکرده من اشتباه نوشتم بعد هم فک کرده بودم عربا پول ساخت فيلمو دادن که اشتباه کرده بودم.
حالا بايد بگم که در روزهای جشنواره يکی در ميون بد شانسم مثلاروز چهارشنبه در حاليکه خوشحال بودم بعد از قريب ۲ ساعت درس دادن به سمت قلهک روونه شدم خوب از اونجايی که کرايه به تازگی زياد شده تاکسيا(۲۰۰ تومن) زور داره سوار اوتوبوس شدم چون حدود نيم ساعتم تا ساعت۱ مونده بود آقا تو چنان ترافيک کيری(اين اصطلاح بی ادبی ولی عقده خالی کنيه!) گير کرده بودم که نگو٬ نتيجه اينکه حدود ۲۰ دقيقه دير رسيدم(درست شنيدين از ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۲۰ داشتم از ايستگاه رضاييه ميرفتم قلهک) حالا ناراحت٬ ولی وقتی به سرعت رفتم تو سينما ديدم فرخ نعمتی در حاليکه يه عالمه ريش داره ٬ داره فرانسه حرف ميزنه!!!
نگو که شام عروسی نرسيده راه طی شده رو گذاشتن خداييش که من يکی راضی نيستم ايشالا اين پولای ما تو گلوشون گير کنه من مثلا به هوای ۴ تا فيلم مسابقه سينمای ايران (۲) رو پيش خريد کردم ۳ تا از اون فيلما رو اصلا نشون ندادن
بخش مهمانو که نگو...
مملکت گل و بلبل ديگه
خلاصه ساعت ۲:۱۵ رفتم سوار تاکسی شدم برم آستارا حدس بزنين اين مسير ۱۰ دقيقه ای يا حداکثر ۲۰ دقيقه ای رو چقدر طول کشيد رسيدم؟؟
۱ ساعت
و خوب يه ربع اول فيلم چهارشنبه سوری و نديدم و خيلی عصبانيم! فيلم خوبيه منها بوهای مختلفی که از بغل دستيام متساعد ميشد و حواس منو پرت ميکرد من از بازيا هديه٬ ترانه و پانته‌آ بهرام خوشم اومد ولی به نظرم حميد فرخ نژاد با اينکه بازيگر خوبيه به درد اين نقش نميخورد لهجه آبادانيش اذيت ميکرد ولی از بازی هديه خيلی خوشم اومد گريه های ريز ريزش و حرکاتش با همه نقشاش فرق داشت
بقول يکی از تماشاچيا که موقع خروج داشت اينا رو پای تلفن ميگفت:فيلم معرکه ای نيست ولی تو اين برهوت جشنواره ميتونه جزء فيلمای خوب باشه...
حالا امروز روز شانسم بود هم تونستم ۲ تا بليطامو بفروشم هم عصرجمعه رو ببينم که به نظرم برای يه فيلم اول خيلی خوب بود هرچند يه ايرادايی داره از جمله اينکه واسم جالب بود خيلی از تماشاچيا نفهميده بودن مرد متجاوز عمو غدير بود به نظرم اگه ماجرای درگيريای پسر سوگند موازی با مشکلات خودش پيش ميرفت بهتر بود و اگه پايانش انقد سریع اتفاق نميافتاد يه جورايی مقدمه چينی داشت بهتر بود...
ولی گفتم فيلم خوبيه بازيای خوبی داره هرچی اين رويا نونهالی تو فيلماش خوبه بيرونش يه جوريه جالب اينه که يکی از تماشاچيا نونهاليو از سر جاش بلند کرد چون سرجای اون نشسته بود اونم ناراحت شد يه مقداری!
مريم بوبانی سيد رضا ميرکريمی پريوش نظريه(بزنم به تخته مشالا بچه خيلی خوشگل تر از قبل شده!)سعيد حاجی ميری و جهانگير کوثری و نيکی کريمی و خود مونا زندی هم اومده بودن
حيف اين جشنواره که تموم شد و هنوز ما غير آفسايد همچين حالی نبرديم....

هیچ نظری موجود نیست: