پنجشنبه، بهمن ۰۶، ۱۳۸۴

شبانه

برادران و خواهران عزيز اصلا فک نکنين شبانه فيلم خوبيه ها اميد و کيوان جفتشون گلن ولی فيلمشون شما رو خل ميکنه اين چی بود دلم ميخواست از اميد که صندلی جلوم نشسته و هر از گاهی با نوک کفشم ميکوبوندم تو صندليش! بپرسم وقتی تصميم گرفتی اين فيلمو بسازی يه خط داستان داشتی؟؟فقط چيز جالبش اينه که تصويراش شبيه هيچ فيلم ديگه ای نيست...آقا ما کلی حساب کرده بوديم رو اين فيلم به نظرم فيلم يه جورايی يه مجموعه عکسه.رابطه برادر و شبنم که اصلا در نيومده اينا که اول نشون دادن گفتن داداششو دکترا جواب کردن بعد يه جورايی تو توهما ميبينيم مرده٬... خلاصه که چت ميکنين وقتی اين فيلم رو ميبينين فقط يه جاش جالب بود حرفايی که کورش تهامی به شبنم ميگفت من همش ياد بابونه جان ميوفتادم اتفاقا ديدم آخرش تو تيتراژ اسمش هست...حالا من که صبح تو روزنامه ديدم گفتن فيلم نميرسه خيلی با بی حالی رفتم سينما ولی ديدم داره٬ کلی ذوقيدم حالا مگه فيلم تموم ميشد ميخواستم برم بليط آستارا رو بفروشم مگه کسی خريد ۱۵۰۰ تومنم ضرردر مواقع فقيری کلی پولهفک کنم بهترين فيلم چهارشنبه سوری باشه که فردا دارماگه زلزله نياد زير ماشين نرم آمريکا هم حمله نکنه

هیچ نظری موجود نیست: