سه‌شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۵

سهم زن؟

دیگه از فوتبالم کاری بر نمی آد انقد ناراحتم از این برخوردها و ناراحت تر که چرا خودم نرفتم،

احساس خیانت دارم امشب،

انقد ناراحتم که بازی ایتالیا هم نمی تونه باعث شه فوتبال ببینم این یعنی محال...
گور بابای فوتبال یکی راه نفس ما رو بسته من تا حالا باتوم نخوردم ولی دلم می خواد این تجمع ها این بیدار کردن هر بیشتر از روز پیش باشه ته دلم احساس خوبیه اینکه الان زنا فعال ترین قشر این جامعه اند انقدا هنوز بی تفاوت نشدن که هر بلایی سرشون میارن ساکت بمونن این شامل اون مردای آزادی خواهی که برای زندگی بهتر و سرنوشت بهتر تلاش میکنن هم هست

زندان، زندانیها بیچاره فریبا بیچاره دختر ایرانی بیچاره تر (این بیچاره به معنای بدبخت نیست)

زندگی مردم ادامه داره نمی دونم چرا رو هیچ چیزی مکس نمیکنن
دلم میخواد از اینجا برم خسته ام...

عکسای آرش وحشتناکن تن اون دختر روی اسفالت کشيده ميشه....

۲ نظر:

Parvaneh گفت...

دوستان عزیز وبلاگ نویس زن



اتفاق روز 22 خرداد و حمله به تجمع مسالمت آمیز زنان چنان تأثیری بر من گذاشت که بر آن شدم دست به یک سری اقدامات بزنم ، نحوه آگاهی من از برنامه روز دوشنبه از طریق خواندن وبلاگهایی بود که غالیا توسط زنان نوشته می شد . در آن روزها یعنوان یک فعال مسایل زنان که البته حیطه کارم به منطقه خاورمیانه بازمی گردد از اینکه چنین مساله مهمی بدون آگاهیهای لازم صورت می گیرد ناراحت بودم در واقع عدم ارتباط گسترده تک تک ما چه وبلاگ نویس ، چه فعال سیاسی چه افراد درگیر با مساله حقوق زنان ، همگی می تواند لطماتی به حرکتهای اجتماعی ما بزند که روز دوشنبه شاهد آن بودیم
فکر می کنم ایجاد یک شبکه از زنان وبلاگ نویس با دغدغه زن در هر مقوله ای و ارتباط مستمر اعضا باهم از طریق اینترنت در مرحله اولیه و تماسهای بعدی برای برپایی مراسمی چون مراسم روز 22 خرداد می تواند در حفظ شاکله عملکردهایی از این دست مفید باشد
روز 22 خرداد برای من قایل تشخیص نبود که چه کسی برای تجمع آمده است و چه کسی ناظر است ؟ چه کسی معتمد است و چه کسی نیست؟ اگر آنروز ما هم را می شناختیم هرگز زنجیره ما از هم نمی گسست و بچه ها دستگبر نمی شدند
اما شکل دهی به یک سازمان متحد و ارتیاط و در اختیار قرار دادن اخبار و مسایل روز ، تک تک مارا که به تنهایی ناتوانیم یه جبهه ای عظیم از وبلاگ نویسان فعالی بدل می کند تا در کنار هم گامهایی بزرگتر برداریم
پیشنهاد می کنم همه دوستان برای آزادی ژیلا بنی یعقوب ، یهاره هدایت و مهندس موسوی در روزهای آینده در وبلاگ های خود مطالب حمایتی بنوبسند ومساله را بشکل یک دغدغه در آورند .حتی می شود همگی در اعتراض به این بازداشتها جلوی اوین تجمع کنیم و یا دست کم وبلاگ وبلاگ نوبسان زن در حمایت از حقوق زنان را بنا نهیم
قطره قطره است قبل از آنکه به دریا بپیوندد، بگذارید در دریای اتحاد برای آزادی و رفع تبعیض موجهای خروشان تغییر ساحل ظلم و استبداد ونابرابری را آشفته کند
آزادی هر ایرانی فارغ از جنسیت ، فومیت و مذهب شعار ماست
پروانه

yalda گفت...

vahshatnak bood ...