شنبه، دی ۰۲، ۱۳۸۵

زندگي جنگ و ديگر هيچ

من واقعا disappointment
شدم وقتی میبینم سر کلاسمون موقعی که استاد راجع به اوریانا حرف میزنه هیچ کس نمی شناسدش و وحشتناکتر اینکه وقتی دارم با دوستم درد و دل میکنم و میگم فک کن تو این کلاس ما هیچ کس اوریانا رو نمیشناسه میگه خوب منم نمی شناسم... خوب دیگه من چی بگم تو اون لحظه واقعا به وبلاگشتان افتخار کردم که واقعا وقتی فوتباله، همه با هم فوتبالین وقتی ماجراهای سیاسیه ، همه سیاسین و وقتی ادبی ، ادبی....
2.
تو یه هفته گذشته برخلاف معمول که کسی از این جاها رد نمیشه چند تا کامنت داشتم که بعضیاش یه جورایی روزمو بهم
ریخت ترس برم داشت فک کردم یکی از همکلاسیام اینجا اومده چون قبلا هم راجع بهش به صورت تابلویی نوشته بودم به خودم گفتم بی خیللش فوقشم اون باشه ولی گاهی فکر میکنم اگه کسی بخواد آدمو اذیت کنه راحت ترین راه پیدا کردم وبلاگشه

3.
دیروز وسط کلاس رفتم که قسط آخر حقوقمو بگیرم و این بمونه که حقوق یه بازبین که مثلا بطور منظم سر کلاسا حاضر شده و
نمره امتحانش بالا شده، کمترین حقوق بود :290هزار تومن و جالب تر اینکه از یک کار نیمه وقت مالیات کم کردن و 282 هزار تون
دادن و حالا دیروز من گفتم میرم می گیرم میام دیگه ، حالا اونجا که رسیدم انقد جمعیت زیاد بود گفتن باید تا 5 و 6 وایسین منم اصلا قبل از اینکه برم تو ، انقد استرس گرفته بودم دلم نمی خواست بعضی از همکارای بی خودمو ببینم چون همش در حال مسخره کردن هستند و یه حس بدی بهم دست میده وقتی میبینمشون، به زور رفتم تو و وقتی دیدم علافیه سریع برگشتم دوستمم زنگ زد میگه من تو
alla mensa
منتظرتم بیا، یه آژانس گرفتم و برگشتم بعد دیدین وقتی عجله دارین یه راننده مفنگی با ماشین
مفنگی ترش میاد دنبالتون؟! امروز صبح دوباره رفتم ساعت 2 برگشتم خونه...من نمی دونم چرا تو احساسم نسبت به آدما اینطوریم هر چی اذیت می کنن و مثلا می خوان لج منو در بیارن من هیچی نمی گم و تو خودم میریزم ولی وقتی از اون گروه جدا میشم تموم اون بدی ها هجوم میاره به ذهنم، سعی میکنم تا میشه فاصله بگیرم ازشون ، وقتی می بینمشون واقعا پریشون میشم به معنای واقعی عرق سرد میریزم، دقیقا این حسی بود که تو شریف و دانشگاه بعدیم داشتم، یه بار که مجبور شدم برم شریف واقعا حالم بد شده بود...

4.
شب یلداست اینا رو توی یه تقویم نوشتم تا بعدا تایپ کنم که البته این وسط یه عالمه از نوشته هام شامل سانسور شدن

این نوشته رو بخونین خصوصیات نسل ما و نسل قبلمون و زیبا توصیف کرده

هیچ نظری موجود نیست: