یکشنبه، تیر ۱۱، ۱۳۸۵

خوب مشالا فوتبال همه زندگیه ما رو تحت شعاع قرار داده چقد فوتبال خوبه من نمی دونم چرا بعضیا از این موقعیت کم نظیر لذتی نمی برن این واقعا یه اتفاقه مثه یه انتخابات که تو سرنوشت آدم تاثیر گذاره یه چیزه خاصیه خلاصه و چقد حیف که داره به این زودی تموم میشه دلم خیلی برات تنگ میشه!!
روز شنبه افتتاحیه نمایشگاه عکس یاسن آتناسیادیس بود ما هم با بروبکس استادیوم قرار گذاشتیم بریم اول عکسای یاسن و ببینیم بعد هم بریم یه جا فوتبال ببینیم بازی انگلیس پرتغال نمایشگاه یاسن که خیلی خوب بود الان که دارم عکساشو میبینم احساس می کنم چقد بی دقت دیدم عکسا رو ، بعد هم تقریبا نیمه اول تموم شده بود رسیدیم کافه تیتر تازه اونم به کمک واژه جادویی دربست!!
فوتبال دسته جمعی واقعا حال میده خیلی دلم می خواد توی جمع تیفوسی بشینم فوتبال ببینم .بازی دیشب خیلی باحال بود برزیل با اون همه ستاره از فرانسه که به زور از مرحله گروهی اومده بود باخت من اول جام میگفتم هر تیمی رونالدینهو داشته باشه قهرمانه ولی معلوم شد واقعا این یه تیمه که باعث بالا رفتن یه بازیکن میشه بارسا امسال همه مهرهاش خوب بودن متاسفانه!
زیزو هم که واقعا خوب داره کار میکنه هر چند که همچنان از دومنک بدم میاد و به نظرم نمیشه گفت به خاطر عملکرد اون فرانسه برد آخه آدم ترزگه رو می زاره رو نیمکت؟!
خلاصه که منتظر بقیه مسابقه هام ولی اگه افسانه جام جهانی اتفاق بیوفته خیلی جالب میشه:
طبق افسانه ایتالیا قهرمانه!

هیچ نظری موجود نیست: