سه‌شنبه، بهمن ۱۱، ۱۳۸۴

THE END

خوب جشنواره هم تموم شد هرچند که به لطف برنامه ریزی گندشون چند تا فیلمو ندیدم در عوض مقدار متنابهی فیلم مضخرف دیدم من که نمیگذرم کوفتتون بشه پولای بیزبونم!!
امروز صحنه جرم ورورد ممنوع رو دیدم که از بازی فرخ نژاد و پولاد جان خوشم اومد یه جور طنز در عین جدی بودن، من که از بازی فرخ نژاد اینجا بیشتر از چهارشنبه سوری خوشم اومد! پولادم یه نقش تقریبا کمیک و
خوب بازی کرده بود فیلم به جز آخر بی مزه اش جهش بزرگی برای ابراهیم شیبانی
After shave !!
به حساب میاد
و فیلمی دیدم به غایت مضخرف و گند پرونده هاوانا- فقط کارگردانش شانس آورد بلیط مجانی از یه آقاهه گرفته بودم وگرنه که یه حالی بهش میدادم!
یعنی خداییش دوراز هر تعصبی این داورا عمرا فیلمو درست دیده بودن و امین تارخ و نامزد کرده بودن چون اصلا خوب بازی نکرده بود برای من یاداور شاهکار پارسال فیلم رازها بود... مشالا جماعتیم اومده بود سینما ابراهیم شیبانی - امید و کیوان(شبانه) - سعید حاجی میری رامین فر و زنش، ماه چهره خلیلی که میخواستم برم آشنایی بدم لیلا زارع که موهاشو کوتاه کرده بود... نیکی کریمی(هوق) خود کارگردان و بربکس
در ضمن یادتون باشه به آدمایی که کرن یا خودشون و به کری میزنن نگین سیمرغشون مبارک باشه
یه 10 روزی هر روزم با بهرام رادان شروع میشد و کاپیتان حسن ال نمی دونم چی چی انگار که ننه باباش اسمشو از اول گذاشته بودن کاپیتان و اون زنه آخرش که میگه کتر ایرویز تیکینگ یو مور پرسنلی(اگه تونستی اینو بخونی!!!) ولی تموم شد این نیز گذشت به شدت سرما خوردم و جان در بدن ندارم هر وقت که خوابم میبره همش با یه جور اضطراب که فک میکنم زلزله اومده بیدار میشم فوبیا گرفتم
نمی دونم چرا همش یه جوری مینویسم انگار کسی اینجا رو میخونه آدم که انقد با خودش حرف نمیزنه.....

هیچ نظری موجود نیست: