جمعه، دی ۱۶، ۱۳۸۴

8pa

بعضيا گفتن نرين اين فيلمو، ولي خوب چيکار کنم پوسيدم تو اين خونه،
اين همسايه بغليمونم انقد سر و صدا ميکنه اينا از سال 80 تا حالا دارن خونه ميسازن فک نکنين برجا، نه يه خونه فکسني 2 طبقه ، يا سنگ ميبرن يا ساب ميزنن ديگه کاخ فرعونم انقد سنگ نداشت...
خلاصه خبر مرگمون از خونه زديم بيرونو سينما فرهنگ و فيلم هشت پا،
من موندم چرا انقد فيلم سازاي ما پسرفت ميکنن بعدم اين همه هنرپيشه که معمولا سالاي قبل از بهترينا بودن...
اين فروتنو که خيلي وقته بايد دورش و خط کشيد، آقا اين غير از رگ قلمبه کردن هيچيييي بلد نيست
بقيه هم که...
حالا جالبه که مثلا فيلم قرار بوده طنز باشه!!
البته بنده چون اصولا از سالن سينما خوشم مياد بعدم به گفته مانا نيستاني سينما رفتن وظيفه ملّيه!! کلن مشکلي نداشتم يعني فيلماي بدتر از اينم تو جشنواره پارسال ديدم که واقعا تمشک و زرشک براشون کمه خرچسونه قرمز بايد بهشون داد
:))
(آقا اينا انقد از اين سيگار خوبا تو فيلم حروم کردن واقعا که:((

خدايا از اون خزانه بي منتت بليطاي جشنواره امسالم برام بفرست مثه پارسال نريم تو صف لِه که چه عرض کنم خرد و خاکشير شيم

واقعا اين اسم وبلاگم شايسته منه، آخرين قدمااا...

راستي چقد هوا خوبه نه؟ الان تو کو*شون عروسيه که شارون مرده يا داره ميميره ولي اصلا اصلا به فکر مردم خودمون نيستن

من واقعا و رسما به اون پيشگويي که حوادث سال 2005 و پيشگويي کرده بود ايمان آوردم، آخه امسال هرچي ميشد من و مامانم ميگفتيم اَ اَ اين يکي پيش بينيشم درست در اومد ، از 2005 فقط ترور جرج بوش هنوز اتفاق نيوفتاده من که فک کنم يارو طبق تقويم قمري پيشگويي کرده!!!

هیچ نظری موجود نیست: