دوشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۸۴

روز دوم

ساعت 1 بعد از ظهر سینما فرهنگ فیلم افساید و دیدم تا الان که محبوب ترین فیلممه ماجرای دخترایی که با لباس پسرونه
میخوان برن بازی ایران بحرین و ببینن تو تمام لحظات یاد خودم و دوستم تو بازیهای جام جهانی 98 فرانسه و بعد از اون می
افتادم که چقد فوتبال بازی میکردیم آرزو داشتیم بریم استادیوم به چه راههایی فک میکردیم آرزو داشتیم یه بازی استقلالو تو
استادیوم ببینیم این فیلم از لحاظ فنی و تکنیکی هم کار بسیار خوبیه اولا همه نابازیگرن ولی اصلا انگار نه انگار دوربین
اونجاس انگار ما اونجاییم داریم خودمون نگاه میکنیم از زمان کمال استفاده رو کرده و تو این چند تا فیلمی که دیدم تنها فیلمیه که
تا آخر جذبتون میکنه خلاصه که حرف دل همه دخترایی که به فوتبال و استادیوم علاقه دارن تازه قابل توجه بچه هایی که
اونروز با روسری سفید رفتن استادیوم(پرستو اینا) تو فیلم دو جا راجع بهتون حرف میزنن موقعی که فیلم و میدیم همش با اینکه
میخندیدم ولی یه بغضی داشتم که چرا به زنا اجازه نمیدن برن استادیوم بعد فیلمم خود دخترا تو سینما بودن کلی بهشون خسته
نباشید گفتم و ایرج رامین فر و غوغا خانومم بودن و جعفر پناهیم بود گفتم که حرف دل ما رو زده و کلی ازش تشکر کردم ازشم
امضا گرفتم که چون با روان نویس امضا کرد و بیرون برف میومد جوهرش قاطی شد حالا اسکن میکنم میذارم اینجابعد هم با کلی ژانگولر بازی به یه دختری که تو صف جلو سینما فرهنگ برای باغ فردوس بود پول دادم برای منم بلیط بخره بعد
خودم رفتم آستارا بلیطمو فروختم و برگشتم باغ فردوس 5بعدازظهر فیلم خاصی نیست یعنی هیچی نیست نمیدونم به این فیلم نه
میشه گفت تجاری نه هنری حتی به ادعای خودشون خیلیم روانشناسانه نیست تنها چیزی که برای من داشت تصاویر برفی از
باغ فردوس جانم و کوچه های اطرافش بود یه چیزیم بگم من عاشق لوکیشنهای فیلمای شایقیم هنوز تصویر اون خونه رضا
کیانیان تو مادرم گیسو یادم نرفته اینجا هم خونه رضا کیانیان یه چیز خاص و جالبه یه زیر زمین که زیبا چیده شده بدون وسایل
گرون قیمت راستی یکی از دلایلی که این فیلم مشکل داره بازیگراشن لادن مستوفی یه جوریه یهنی از فن بیان خوبی برخوردار
نیست تازه اون ذکاوت و باهوشیی که تو فیلم میگن 15 سالگی وارد دانشگاهی در فرانسه شده اصلا تو چهره اش معلوم نیست
این جواد یحیوی و از کجا پیدا کردن معلوم نیست البته به نسبت بقیه بهتر بازی کرده بود آزیتا حاجیانم که با اون صدا و ادا
اطوار نه به یه عاشق قدیمی میخورد نه به یه زن پولدار نه اصلا اینکه مادر لادن مستوفی باشه در حالیکه تو نقشی تقریبا مشابه
تو شمعی در باد خیلی بهتر بازی کرده و بهش میاد مادر بهرام رادان باشه رضا کیانیانم کاملا مشخصه تلاش میکنه متفاوت باشه
تو این فیلم ولی خوب در نیومده گاهی اوقات فک میکنم عقل ما پاره سنگ داره انقد پول میدیم میریم این فیلما رو میبینیمخلاصه...روز سوم هم خانه روشن و ستاره ها جلد 1 رو دیدم و حسرت دیدن یک شب تو موزه سینما و رو کشیدم برمیگردم راجع بهشون مینویسم

هیچ نظری موجود نیست: