جمعه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۵

جشن دنيای تصوير

ديروز يعني ديشب رفتم جشن دنياي تصوير خيلي دوست داشتم برم ولي وقتي از مجله زنگ زدن و گفتن بليطش 10 تومنه
گفتم نه ديگه انقد ارزش نداره حالا اگه يه کنسرتي بود يه چيزي! بعد يادم اومد که يکي از دوستام تو تالار وزارت کشور آشنا داره
خلاصه اش این شد که دیروز بهدازظهر خبر داد بلیطش جور شده منم کلی ذوقیدم! آخه هیچی به اندازه بلیط مجانی به آدم حال
نمیده بعد هم که رسیدم اونجا مشالا شلوغ، ملت هم که ندید بدید داشتم زیر دست و پا له میشدم انقد عکس و امضا
میگرفتن اونم حالا نه با چهار تا هنر پیشه درست و حسابی... دم درم یه کوپن(مثلا) کلاب ساندویچ های هوکامه میدادن بعد از
یه مدت معطلی رفتیم تو و این تالار بزرگ کشورم همچین که میگن نبود واقعا مملکت به این گندگی سالن خوبش این باید باشه
خلاصه که ما ردیف اي بودیموجلومونم هنر پیشه ها، موقع نشستن ماه چهره خلیلی با یکی دیگه اومدن جلوی ما بعد خانومه مسئول سالن اومد یه چیزی به هشون گفت اونا مجبور شدن بلند شن پسره اومد بغل من نشست ماه چهره هم رفت جلو برنامه هم با اجرای کسل کننده امیر حسین مدرس بیچاره شروع شد ! بعد لیلا اوتادی اومد یکسری چیزای بیخودی خوند
ملغمه ای از نثر باستان و نثر طنز نسیم شمال ! بعد یه ساعت تازه برنامه شروع شد این پسره بغل منم کلی تیکه میپروند و
سر وصدا میکرد ما میخندیدیم خلاصه مراسم جایزه دادن شروع شد و جایزه های خوبیم میدادن موبایل و ... ! دخترا هم که مشالا یکی از یکی زیباتر به دوستم گفتم ما انگار اومدیم کوه بخصوص که من قبلش در شیرجه ای که روی
چمنای خانه هنرمندان زده بودم حسابی گلی شده بودم بعد کلی لباسا و شلموارمو تمیز کرده بودم تا گلا برن...
بین این مراسم کل کلای شریفی نیا و معلم جالب بود با اداهایی که عزت انتظامیو مهرجویی در آوردن ملت کلی خندیدن البته یه جایی
مهرجویی گفت عزت اینا رو گفت که عقده هاش خالی شه بقیه یه ذره ناراحت شدن(البته شوخی میکرد) و این شد که
پرستویی که رفت اون بالا گفت حرفای استاد کاملا درسته و من حاضرم جونمو برای ایشون بدم ! خوب دیگه اینکه کلی
هنرپیشه بود البته آس ها خیلی نبودن! یه جاش همین آشنای دوستم وقتی دید ملت دارن پرستویی بیچاره رو میکشن یه
دفعه داد زد گلزار!! ملت یه دفعه همه پریدن اون ور و پرستویی تونست یه نفسی بکشه انقد بد بخت و ماچ کردن له شد یه چیز
خیلی جالبم پشت صحنه علی سنتوری بود که نشون داد و آهنگای محسن چاووشی و حرکات باحال مهرجویی پشت صحنه
خیلی دلم میخواد این آهنگاشو داشته باشم خیلی با آلبوم قبلی فرق داره این پسره هم میگفت گلشیفته تو فیلم خیلی خوب
بوده چند تا سوتیم اون وسط دادن ملت مثلا فرهاد آییش عینکشو نیاورده بود ولی نمیدونم چرا انقد سوادش نم کشیده بود امیر یل
ارجمند و خوند امیریل ارجمند مردمم حسابی خندیدن کلا من دقت کردم این هنرپیشه ها خیلیاشون افراد اطرافشونم درست
نمیشناسن... الان هرکدوم از هنرپیشه های دیشب که یادم میاد یاد حرفای پسر بغلیم میوفتم خنده ام میگیره! مثلا پوریا پور سرخ اومده یا حامد بهداد لاله و ستاره اسکندریم بودن ستاره خیلی خوب بود مهتاب کرامتیم بهش تبریک گفتن که سفیر یونیسف شده خانم سحر ذکریا هم رفت جایزه بده دیگه برنزه ه ه این پسره حالا هوار میکشید بابا جنیفر لوپز:) حسام نواب صفویم که دیگه الویس ! عکسم
گرفتم ولی هیچ کدومش خوب نشده یعنی چون حوصله نداشتم برم اون جلو عکس بندازم همش تیره و تاره..
وبلاگا رو دیدین موضوع میذارن واسه وبلاگشون نمیدونم اجتماعی ، ورزشی .. من اسم یه سری پستامو باید بزارم
جواد بازی:) .اینم جزو اوناس

اين عکسا خوبه ببينين، اين سيروس گرجستانيو ميبينين!!! فک کنم مست کرده بود تلو تلو ميخورد و آي چرت و پرت ميگفت:)

هیچ نظری موجود نیست: