چهارشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۵

Forzaaa Italiaaaa

وايييييي ايتاليا برد کدومتون باور ميکردين
اصلا باور کردني نيست:))
انقد عصبي بودم بخصوص با سنتوري که شبکه 3 رو نرو آدم ميزنه زنگ زدم 162 فحش دادم، بازي شروع شده آشغالا هنوز دارن تبليغ ميدن
انقد عصباني شده بودم داشتم سکته ميکردم دلم ميخواست بزنم تلويزيون و بشکونم بازي که شروع شد واقعا ديگه تحمل انقد اضطراب و نداشتم خوابيدم اگه نمي خوابيدم ميمردم
وقتي بيدار شدم دلپيرو تعويض شد
اصلا فکرشو نميکردم تو وقت اضافه با 2 تا گل اونم از بعيد ترين آدماي ممکن ببريم:)
امروز همه هي ميگفتم آلمان ميبره از ترس اينکه ايتاليا ضايع نکنه هيچي نميگفتم ولي واقعا ته دلم روشن بود که ميبريم
فقط حيف که تنهايي ديدم اگه يه عالمه آدم بوديم و جيغ ميزديم خيلييي حال ميداد....

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فقط ایتالیا. ایول:))

ناشناس گفت...

برای آرژانتینی‌ها هیچ لذتی بالاتر از تحقیر آلمان و لمن در دقیقه‌ی ۱۱۹ نبود. تبریک